• Mācību-audzināšanas darbs, atbilstoši izglītojamā individuālajām izglītības vajadzībām;
  • Multisensorā stimulēšana bērniem ar redzes un jauktiem traucējumiem;
  • Ārsta oftalmologa uzraudzība;
  • Individuālā redzes režīma nodrošināšana un uzraudzība;
  • Speciālistu (skolotāja- logopēda, speciālā pedagoga, fizioterapeita u.c.) atbalsts.

  • Bērnu redzes uztveres attīstīšana;
  • Vides pielāgošana bērnu spējām;
  • Redzes režīma ievērošana;
  • Individuālā pieeja uzskates materiāliem;
  • Individuālā pieeja fiziskā audzināšanā saskaņā ar bērna spējām;
  • Sociālo un sadzīves iemaņu veidošana;
  • Orientēšanās laikā, plaknē un telpā;
  • Individuālās redzes attīstīšanas nodarbības;
  • Tika veiktas individuālās fiziskās attīstības nodarbības stāju un pēdas slimību profilaksei.